
PhDr.
David Greger
Ph.D.
Ředitel ústavu
Konzultační hodiny jsou možné individuálně nebo online po předchozí domluvě emailem.
On-line, případně v Myslíkově (M208).
Vzdělání
- 2005 Ph.D., obor pedagogika
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Praha
disertační práce: Možnosti zjišťování a měření obtížnosti didaktického textu - 2009 PhDr., obor pedagogika
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, Praha - 1999 Mgr. , obor učitelství pro 1.stupeň ZŠ,
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, Ostrava
Zahraniční zkušenosti
- 2017 – Institute of Education, University of London, Oxford University and University of Cambridge (2 týdny)
- 2010 – University of Oxford, Department of Education (2 týdny)
- 2007 – Institut national de recherche pédagogique (INRP), Francie (2 měsíce)
- 2006 – Institute of International Education (IIE), Stockholm University, Švédsko (10 dní)
- 2006 – Comparative Education Research Center (CERC), University of Hong Kong (2 týdny)
- 2001 – University of Joensuu, Finsko (3 měsíce)
- 2000 – University of Kentucky, USA (4 měsíce)
Odborné zaměření:
- kvantitativní výzkum
- sociologie vzdělávání
1.
Cui, S., & Greger, D. (2024)
Do kindergartens mitigate or exacerbate socioeconomic inequalities in language exposure? The case of home-based and kindergarten-based shared book reading activities in China. Humanities and Social Sciences Communications, 11(1). https://doi.org/10.1057/s41599-024-03652-8